borta

Jag är förtvivlad, Muminmamman är spårlöst borta sedan kryssningen. Vad kan ha hänt. Ber alla att hålla utkik och hjälpa mig hitta henne igen. Hon kan ha blivit bortrövad? Jag kollar varje dag i brevlådan efter brev om någon begär pengar i lösen för henne , men icke.


Ni vet ju hur hon ser ut va? Ca 15 cm lång, vit med svarta ögon. Vid försvinnandet var hon iklädd en röd och vit randig kjol. Jag vill veta, ha tillbaka henne, känns ovisst att veta om hon är vid liv eller inte. Måste få besked.
Får försöka roa mig med allt möjligt under tiden för att få tankarna på annat.. Jag mår inte så bra utan henne..


jag är faktiskt grym på trummor


tyvärr lite för duktig på vin också :-(



Maila mig på [email protected] om ni vet något, eller ring polisen.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Bara bott i Övik i 3 år o nu i dec flyttar jag till Trysil en runda :) Länge sen du bodde i Övik?



Diggar fortfarande din blogg, o rekomenderar den för ALLA :)

2008-09-07 @ 21:40:47
URL: http://mischa3.blogg.se/
Postat av: Hanzie

Muminmamma är tillbaka och bloggar? Har hon inte ringt dig ännu!



Hon var på långkryssning(och knullade med alla gosedjur hon kom över, Lasse Berghagen och Mathias Ljung)utan dig. Vilken slutty liten Hoe!



Spank her!!!



Mvh Hanzie

2009-01-08 @ 22:25:56
Postat av: Mari-Anne

Hon är ju tillbaka nu...............

2009-01-15 @ 18:28:21
Postat av: Hanzie

Men muminpappa har väl dumpat henne vid det här laget. Pippar väl med filifjonkan, måntro?

2009-01-19 @ 00:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0